Методична робота

                      



 Звіт про навчально-виховну роботу початкових класів за 2018-2019 н. р.











 28 березня 2019 року на базі нашої школи був проведений  районний  семінар  вчителів  початкових  класів  по  темі «Реалізація компетентнісного підходу у навчанні здобувачів освіти». Семінар пройшов у формі «відкритої педагогічної студії» та  у властивій початківцям дружній атмосфері.
            Семінар розпочала завідувач районним методичним кабінетом Соловій В. М., яка ознайомила учасників з актуальністю інноваційних технологій у системі освіти. Тетяна Василівна Тидір, керівник   Воловецького ЗЗСО,   розповіла  присутнім  про  роботу    закладу та наголосила  на  ролі  вчителя  у  становленні  нової  початкової  школи. Учасників семінару привітала  логопед районного  методкабінету Волошин М. В.
             Заступник директора школи з навчально – виховної роботи Дробок Н. Ю. презентувала досвід створення в початковій ланці Воловецького ЗЗСО сприятливого освітнього середовища для формування творчого мислення, пізнавальної активності школярів, забезпечення якісної освіти шляхом використання сучасних технологій у роботі з учнями початкових класів. Присутні переглянули відеорепортаж проведення уроків у перших класах НУШ.
             Своїм досвідом і педагогічним надбанням ділилися вчителі початкових класів району: Лакатош О. В., Гешур Н. В., Мадяр Н. М., Могіш О. В., Кубаш Л. С., Дзямко М. В., Понзель Т. М., Росол Л. М.
             Учасники семінару ще раз переконались в тому, що формування творчих і пізнавальних  здібностей молодших школярів розвивається у процесі наполегливої, систематичної діяльності вчителя і учнів шляхом компетентнісного підходу у навчанні, а це робота  не одного дня, а щоденної праці всіх учасників навчально-виховного процесу.
             













Результати вибору підручників для 2 класу

28 лютого 2019 р. відбулося чергове VІ засідання Школи молодого вчителя
«Нова Генерація» з порядком денним:
1) Доповідь «Засоби активізації пізнавальної діяльності молодших школярів».
2) Практична робота: Міні-проект «Мій найцікавіший предмет».
3) Розробка інтерактивного заходу щодо  розвитку інтелектуальних здібностей (в рамках роботи над міні – проектом).
Молоді вчителі Гребенач С. І. та Хміль М. І. підготували доповіді, розробки виховних заходів та представили свої міні – проекти. Вчитель – наставник Барнич В. В. та заступник директора з навчально – виховної роботи Дробок Н. Ю. надали рекомендації молодим колегам щодо подальшої роботи.






24 січня 2019 року відбулося  п’яте засідання школи молодого вчителя «Нова Генерація» з порядком денним:
1. Розгляд рекомендацій щодо покращення навчально - виховного процесу.
2. Ознайомлення із досвідом колег. Взаємо - відвідування уроків молодими вчителями.
3. Підготовка методичних розробок  уроків  та виховних занять молодими вчителями.
         Під час засідання вчитель – наставник Барнич В. В. надала рекомендації молодим колегам щодо покращення навчально – виховного процесу.   Молоді вчителі Гребенач С. І. та Хміль М. І. обмінялися думками та враженнями від взаємо – відвідування уроків. А також   поділилися з присутніми методичними розробками підготовлених уроків та виховних заходів.








3 січня 2019 року відбулося чергове спільне засідання методичного об’єднання вчителів 1 – 2 та 3 – 4 класів Воловецького ЗЗСО І – ІІІ ступенів з порядком денним: "Педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи. Математична освітня галузь"
1. Тренінг. Педагогіка партнерства як продуктивна форма взаємодії вчителя та учнів. (Члени МО)
2. Аукціон методичних ідей. Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики: 
• кейс-технологія;
• «перевернуте навчання»;
• сторітелінг;
• технологія «боншо»;
• технологія квестів;
• технологія «кольорові капелюхи» (6 капелюхів мислення Едварда Де Боно); (Могіш О. В.) 
3. Панорама ідей «Шляхи розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках математики» (Кобрин М. І.)
4. Практикум. Метод компетентнісного навчання «Шість цеглинок» (вчителі перших класів)
5. Обмін досвідом «Вивчення математичних понять і закономірностей у проектній діяльності» (Лакатош О. В.)
6. Презентація «Педагогічна технологія STEM як засіб реформування освітньої системи України» (Гребенач С. І.)
7. Майстер – клас « Вправи для зняття м’язового напруження на уроках та в позаурочний час» (Хміль М. І.)
8. Методичні рекомендації щодо заповнення класного журналу учнів першого класу. (Барнич В. В.)
9. ПРОГРАМА НЕЗАЛЕЖНОГО ТЕСТУВАННЯ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (Проект) (Барнич В. В.)
Усі вчителі взяли активну участь у роботі методичного об’єднання. Колеги поділилися власним досвідом роботи, обговорили проект « ПРОГРАМИ НЕЗАЛЕЖНОГО ТЕСТУВАННЯ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ», внесли пропозиції щодо покращення навчально – виховного процесу в ІІ семестрі 2018 – 2019 н. р.










27 грудня 2018 року відбулося ІV засідання школи молодого вчителя "Нова генерація" з порядком денним: "Консультація психолога: «Запобігання конфліктам в учнівському колективі». Практичний психолог Бабець В. М. надав консультацію молодій вчительці Гребенач Світлані Іванівній. В своїх рекомендаціях психолог виклав сутність і значення управління конфліктами, зробив історичний екскурс у конфліктологію, розкрив загальне поняття конфліктної ситуації та конфлікту, розкрив типи та види конфліктів, об'єктивні передумови та причини конфліктних ситуацій, методи подолання конфліктів, систему соціально-психологічних методів управління конфліктами. Вчитель - наставник Барнич В. В. підготувала для молодої вчительки "Пам’ятку у разі виникнення конфліктних ситуацій".
















30.11.2018 р. відбулося ІІІ засідання школи молодого вчителя "Нова Генерація" з порядком денним:"Особистісно орієнтований підхід до учнів як передумова підвищення ефективності навчально-виховного процесу в школі". Вчитель - наставник Барнич В. В. підготувала для молодої вчительки Гребенач С. І. пам'ятку " Нові ролі педагога".












 25.10.2018 року відбулося ІІ спільне засідання методичного об'єднання вчителів 1-2 та 3-4 класів з порядком денним: "Системно - діяльнісний підхід як філософія освіти початкової школи. Мовно-літературна освітня галузь." З доповідями та презентаціями виступили вчителі: Лакута В. І., Булеца М. М., Тимкович М. С., Сургучова О. І. , Лакатош О. В., Коріш Т. М. Шкільний практичний психолог Бабець В. М. ознайомив з інформацією"Про моніторингове обстеження першокласників щодо адаптації до навчання."










12.10.2018 року було проведено засідання Школи молодого вчителя "Нова Генерація" з порядком денним: " Сучасний урок: традиційні та інноваційні підходи". Молодий вчитель Гребенач С. І. презентувала розробку власних  конспектів уроків для 4 класу.















29.08.2018 року відбулося І спільне засідання методичного об'єднання вчителів 1-2 та 3-4 класів з порядком денним :"Нова українська школа - новий зміст в освіті."








Звіт про роботу
вчителів початкових класів
Воловецької ЗОШ І – ІІІ ступенів
за 2017 – 2018 н. р.

       Докорінні зміни в соціально-економічних умовах життя українського суспільства спричинили суттєві перетворення в системі освіти. Сьогодні  перед  Новою українською школою постає завдання – не   просто   дати   учням  певні   знання й  уміння, а сформувати таку людину, яка
здатна творчо мислити, приймати рішення й адаптуватися за будь-яких умов. Це вимагає перебудови діяльності педагога і, в першу чергу, його взаємодії з учнем на користь процесів саморозвитку й самоорганізації.
  - Удосконалення навчально-виховного процесу;
  - Підвищення педагогічної майстерності вчителя;
   - Ефективне, цілеспрямоване використання останніх досягнень педагогічної науки і передового педагогічного досвіду;
     - Використання новітніх технологій і інноваційних форм і методів навчання;
      - Формування в учнів повноцінних мовленнєвих, читацьких, обчислювальних умінь і навичок;
     - Дотримання учнями єдиного орфографічного режиму;
      Більшість вчителів початкових класів пройшли дистанційне інтернет навчання на платформі EdEra.
 Особливо багато уваги вчителі приділяють посиленню ролі самостійної практичної і розумової пізнавальної діяльності, розвитку навичок самоконтролю в процесі цілеспрямованого пошуку знань. Застосовують ігрові ситуації, головоломки, ребуси,
логічні задачі, завдання на кмітливість, здогадку тощо.

         В  1 – 4 класах на протязі  2017 – 2018 н.р. навчалося  297 учнів. З молодшими  школярами  проводили  навчально-виховну  роботу  12 класних  керівників  та  4 вихователі груп  продовженого  дня.
         Діяльність  педагогів  і  взаємодія  з  школярами  здійснювалася  через  чітку методичну  роботу   методичних  об’єднань  1 – 2 класів (голова  м/о  Барнич  В. В.)  та  3 – 4 класів (голова  м/о Лакута  В. І.), роботу  творчої  групи  класних  керівників початкових  класів (голова  Могіш  О. В.).
     Складаючи план роботи МО вчителів початкових класів Воловецької ЗОШ І – ІІІ ст., було враховано проблему над якою працює район, школа, члени методичного об’єднання. Тому протягом 2017 – 2018 н. р. методоб’єднання працювало над проблемою «Гармонійний розвиток дитини, формування загальнолюдських цінностей через  компетентнісний підхід і побудову партнерських стосунків між учнем, вчителем і батьками».
      У 2017 - 2018 навчальному році методична робота була спрямована на підвищення професійної майстерності і розвиток творчої ініціативи вчителів, впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти; застосування в інноваційному навчанні інтерактивних технологій; створення умов для формування ключових компетентностей учнів, педагогів.
     Вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду проводилося шляхом опрацювання і реалізації основних положень нормативних і директивних документів про освіту; шляхом опрацювання новинок методичної літератури, проведення «круглих столів», семінарів з метою обміну досвідом.
 Завдання, над яким працювали вчителі початкових класів :
-         Єдність вимог вчителів та батьків у вихованні учнів.
    Протягом 2017-2018 навчального року було проведено 5 засідань м/о, на яких розглядались такі питання:
І засідання(спільне).  Інструктивно-методична нарада «Організаційно-методичне забезпечення навчально-виховного            процесу  в початкових класах в  2017 -2018 н. р.»
ІІ засідання.  Круглий стіл «Обговорення Концепції нової української школи»
ІІІ засідання.  Цікавинки   із       методичної   скриньки    «Впровадження         комунікативних компетентностей підростаючого покоління  до  навчання і   виховання»
ІV засідання.  Творча лабораторія вчителя  «Розвиток ключових та предметних компетентностей молодших школярів»
V засідання. Методичний марафон «Робота вчителя в творчому режимі – запорука успіху»
     Крім запланованих п'ятьох засідань, були проведені позапланові засідання МО вчителів початкових класів.
     У період між засіданнями члени методоб’єднання проводили методичні тижні, індивідуальні та групові консультації для молодих вчителів, тижні педагогічної майстерності, тренінги.
     Під час засідань та методичних оперативок опрацьовувалися  нормативно-правові документи щодо організації навчально- виховного процесу за оновленими навчальними програмами, ключовим питанням було  впровадження та реалізація засад  Державного стандарту початкової  освіти, Нової української школи, були розглянуті актуальні проблеми методики викладання шкільних дисциплін, інформація стосовно проведення навчальних, позакласних занять, велися огляд та обговорення педагогічної літератури, періодичних видань, інтернет-ресурсу.
       Кожним педагогом протягом навчального року були проведені відкриті уроки з використанням інноваційних технологій та виховні заходи.
       Учителі  взяли участь у предметних тижнях, запланованих навчальним та виховним планом школи.
        Класні  керівники  1 – 4 класів  створили  творчу  групу  по  реалізації  впровадження  концепції  національно-патріотичного виховання  молодших  школярів. З  цією  метою  педагогами  на  протязі  навчального  року  проводилися  виховні  заходи, де  брали  участь  батьки  вихованців.
         Для  методичної  допомоги молодим  педагогам  було розроблено  план  роботи  «Школи  молодого  вчителя». Голови  м/о вчителів початкових  класів  надавали  методичні  рекомендації  та  поради  щодо  підготовки  молодих  педагогів  до  уроків  та  опанування  навичками  ведення  шкільної  документації.
         Ціленаправлено  на  протязі  навчального  року  проводилася  робота  з  талановитими  і  обдарованими  дітьми.
        Про роботу з обдарованими учнями свідчать результати участі учнів у шкільних предметних олімпіадах та Всеукраїнських інтерактивних конкурсах. Учні початкової школи брали участь у конкурсі знавців української мови ім. П.Яцика, конкурсі знавців  математики «Кенгуру», конкурсі знавців природознавства «Геліантус», українознавчого конкурсу «Колосок», конкурсі знавців інформатики «Бобер», Всеукраїнській народознавчій грі «Соняшник».
       За результатами конкурсів та олімпіад учні отримали грамоти, сертифікати.
    Протягом року вчителі ознайомлювалися з досягненнями психолого-педагогічної науки, проводився огляд новинок педагогічної та методичної літератури.
     Колектив вчителів початкових класів Воловецької ЗОШ – творчий колектив, який спрямовує свою діяльність на вдосконалення та систематичне впровадження інноваційних форм навчально-виховної роботи з учнями. Результатом їх діяльності стають нові моделі. Учителі намагаються створити такі умови для розвитку особистості, за яких розкриваються унікальні здібності, властиві кожній дитині, виховується активний громадянин демократичного суспільства, патріот своєї держави. Кожного класовода хвилює питання, як зробити навчання цікавим.  Своє завдання як учителя бачать в тому, щоб розвинути інтелектуальні здібності своїх учнів, підтримати їхнє бажання вчитися, допомогти дітям досягти успіху. Кожен урок, проведений вчителями, – це цікава подорож з дітьми у світ науки, це і гра, і пізнання нового, і радість творчого пошуку. Це час зростання особистості учнів, їх розумового розвитку, творчого мислення, психологічного комфорту. Зміст праці вчителі збагачують за допомогою різноманітних інноваційних методів і прийомів. Їх уроки відзначаються логічною завершеністю, умотивованістю, оптимальністю вибору форм і методів роботи. Постійно спонукають учнів працювати в парах і групах, створюють умови для вільного висловлювання думки, міркування. Вчителі люблять своїх вихованців, допомагають їм усвідомити свою індивідуальність і неповторність, кожного дня під час уроків і в позакласній діяльності створюють для учнів ситуацію успіху.
Вчителі початкових класів  в  наступному  2018 – 2019 н.р. продовжать роботу над подоланням розриву між теорією та практикою у викладанні навчальних предметів, на розкритті інтересів, нахилів та здібностей учнів з метою виявлення самостійної творчої особистості.
     Однак поряд з позитивними результатами в роботі вчителів початкових класів є ряд недоліків:
– недостатній рівень виявлення та впровадження передового педагогічного досвіду;
– потребує покращення робота з невстигаючими учнями;
– слабке  висвітлення власних педагогічних доробок у педагогічній пресі;
     Виходячи з аналізу підсумків навчально - виховного процесу за минулий рік, вчителі  початкових  класів в 2018 – 2019 н.р.  працюватимуть над вирішенням таких проблем:
·       cтворення умов для успішного впровадження реформи  НУШ, де  учням  надаватимуться  не  тільки  знання, як  це  відбувається  зараз, а  й  вміння  застосовувати  їх у  житті;
·       планувати та здійснювати роботу з ліквідації недоліків, виявлених моніторингом за минулий навчальний рік.
·       стимулювання творчого пошуку учителями педагогічних інновацій та шляхів їх впровадження у педагогічну діяльність як передумову підвищення професійної активності;
·       удосконалення системи виховної роботи з метою формування національної самосвідомості;
·       розвивати в учнів самостійне критичне та креативне мислення, навички інтерактивного здобування знань.
·       працювати над рівнем обізнаності та готовності вчителів до впровадження інтерактивних технологій в навчання, готовності до формування медіа культури молодших школярів відповідно сучасним освітнім вимогам,
·       розвиток творчих здібностей обдарованих дітей через індивідуальні завдання;
·       участь у загальношкільних та всеукраїнських  конкурсах творчого та інтелектуального характеру.

     Раціональне поєднання колективної мудрості та індивідуальної творчості дає змогу віднаходити  нові шляхи до вершин педагогічної майстерності за умов здорового психологічного мікроклімату у колективі, що ґрунтується на взаємоповазі, вмінні радіти за успіхи іншого і вітати те, що вирізняє кожного з-поміж решти, – самобутню творчу індивідуальність.
            












Особливістю Нової української школи є організація такого освітнього середовища, що сприятиме вільному розвитку творчої особистості дитини. Організація освітнього простору навчальних кабінетів потребує широкого використання оновлених навчальних обладнань.Педагоги початкової ланки вже зараз почали обладнувати свої класні приміщення через навчальні осередки. Так вчитель 2-А класу Барнич В.В. спільно з батьками, виходячи з наявної матеріально-технічної бази школи, зробила такі куточки:
1. Куточок вчителя
2. Інформаційний куточок
3. Осередок художньо-творчої діяльності.
4. Куточок книги.
5. Комунікативний осередок (осередок відкриттів).
6. Осередок матеріалів.
7. Осередок відпочинку.
















29.03.2018 року року з метою наступності між дошкільною та початковою освітою  складено план спільних заходів між ДНЗ №2(зав. О. Ю. Кравчик), ДНЗ №4( зав. Т. В. Грига) та Воловецькою ЗОШ І-ІІІ ступенів на 2018-2019 н. р.   Була проведена зустріч вихователів ДНЗ із класними керівниками майбутніх першокласників Лакутою В.І. та Булецою М.М. Вчителями відвідано ряд занять в ДНЗ №2  і  №4.










27.03.2018 р. відбулося ІV спільне засідання методичного об'єднання вчителів 1-2 та 3-4 класів з порядком денним :"Творча лабораторія вчителя " Розвиток ключових та предметних компетентностей молодших школярів."











09.01.2018 року відбулося ІІІ спільне засідання методичного об'єднання вчителів 1-2 та     3-4 класів з порядком денним :"Впровадження комунікативних компетентностей підростаючого покоління до навчання і виховання."



















30.10.2017 року відбулося ІІ спільне засідання методичного об'єднання вчителів 1-2 та           3-4 класів з порядком денним : круглий стіл "Обговорення Концепції нової української школи" і Про моніторингове обстеження першокласників щодо адаптації до навчання.










 29.08.2017 р. відбулася спільна інструктивно-методична нарада "Організаційно - методичне забезпечення навчально-виховного процесу в початкових класах в 2017-2018 н. р." Під час засідання із доповіддю виступили : Дробок Н.Ю. , Барнич В.В. та Лакута В. І. 
























28.03.2017 р. було проведено V спільне  засідання МО вчителів 1-4 класів на тему:                " Здоров'язберігаючі технології  як засіб підвищення ефективності навчального процесу в початкових класах." Під час засідання  було розроблено завдання  ДПА з української мови, літературного читання та  математики для проведення  в 4-х класах.



















27.03.2017 р. відбулося засідання творчої групи вчителів початкових класів на тему: "Формування патріотичних та громадянських якостей особистості учня засобами інтерактивного навчання."








03.01.2017 р. відбулося ІІІ засідання МО вчителів 1-2 класів. Круглий стіл" Мотивація навчальної діяльності як засіб підвищення якості знань учнів."

04.01.2017 р. відбулося ІІІ засідання вчителів 3-4 класів.Круглий стіл" Проблема формування мотивації навчальної діяльності школярів в сучасних умовах."














25.10.2016 р. відбулося ІІ засідання МО вчителів 1-2 класів. Семінар "Наступність дошкільної , початкової та середньої освіти. Адаптація першокласників".
26.10 2016 р. відбулося ІІ засідання М О вчителів  3-4 класів. Семінар. "Наступність між ланками освіти:реалії та перспективи."















29.08.2016 відбулося перше методичне об'єднання вчителів початкових класів.
Тема засідання:"Організаційно-методичне забезпечення навчально-виховного процесу в початкових класах на 2016-2017 н. р."









З 15. 08.  по 23.08 2016 року з метою адаптації майбутніх першокласників до школи проводилися з дітьми курси "Введення до шкільного життя" Після закінчення курсів заступник директора школи  Дробок Н. Ю. провела перші батьківські збори на тему:"Організація навчально-виховного процесу в перших класах. Шляхи адаптації учнів до школи." "Із рекомендаціями щодо виховання та збереження здоров'я дітей  виступили практичний психолог Бабець В. М. та медична сестра Хміль В. М.












Звіт про навчально-виховний процес у початкових класах за 2015-2016 н.р.




25.05.2016 року проведено спільне засідання роботи шкільного методичного об''єднання  вчителів початкових класів. Протягом 2015-2016 н.р. шкільне МО працювало над проблемним питанням "Створення умов для розвитку ключових компетентностей учнів через впровадження інноваційних освітніх технологій". 
   Протягом навчального року проведено 5 засідань МО вчителів початкових класів, відкриті уроки та виховні години.
    Перед вчителями  виступив шкільний практичний психолог Бабець В. М. , який зачитав результати діагностики на тему:" Керівник і колектив. Особливості спілкування."













01.04.2016 року з метою наступності між дошкільною та початковою освітою  складено план спільних заходів між ДНЗ №2(зав. О. Ю. Кравчик), ДНЗ №4( зав. Т. В. Грига) та Воловецькою ЗОШ І-ІІІ ступенів на 2016-2017 н. р.   Була проведена зустріч вихователів ДНЗ із класними керівниками майбутніх першокласників Барнич В. В. , Лакатош О. В. , Сідєльніковою О. М.Вчителями відвідано ряд занять в ДНЗ №2  і  №4.















29.03.2016 року відбулося засідання творчої групи вчителів початкових класів на тему: "Формування національної самосвідомості молодих школярів".










28.03.2016 року спільно з практичним психологом школи Бабцем В. М. було проведено методоб'єднання вчителів 1-2-х та з-4-х класів на тему: " Організація роботи з дітьми потребуючих категорій".





















30.12.2015 року було проведено засідання творчої групи на тему:"Сучасні форми і методи патріотичного виховання молодших школярів у позаурочній діяльності.




  












30.12.2015 року відбулося третє методичне об'єднання вчителів початкових класів.Тема засідання : " Методика вивчення особистості учня. Результати замірів знань учнів з української мови та математики  за І семестр 2015-2016 н .р."






















22.10.2015 року відбулося друге методичне об'єднання вчителів початкових класів. Тематика засідань : "Збереження психічного здоров'я школярів. Розвиток потреби у здоровому способі життя, фізичному загартуванні, вироблення відповідального ставлення до свого здоров'я."


















26.08.2015 року відбулося перше засідання МО вчителів початкових класів. Було розглянуто календарно-тематичне планування навчальних предметів на 2015-2016 н.р.



21.08.2015 року з батьками майбутніх першокласників заступник директора школи            Дробок Н. Ю. провела перші батьківські збори на тему:"Введення до шкільного життя учнів першого класу"




Звіт про навчально-виховну роботу в початкових класах за 2014-2015 н.р.




23.03. 2015 року проводилося спільне засідання методичного об'єднання вчителів початкових класів за участю практичного психолога Бабець В. М.












23.02.2015 р. вчителями початкових класів було обговорено Проект Методичні рекомендації щодо ведення класного журналу в 1-4 класах загальноосвітніх навчальних закладів.














29.12. 2014 р. Проводилося засідання творчої групи класних керівників 1-4 класів на тему: "Здоров'я зберігаючі технології в початкових класах"





25.12.214 р. Відбулося спільне засідання методичного об'єднання вчителів 1-2 та 3-4 класів на тему: "Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках у початкових класах." На засіданні розглядалися питання про стан навчально-виховної роботи в початкових класах з української мови і математики. З інформацією про моніторинг знань з основ наук за І семестр виступила заступник директора школи з НВР Дробок Н. Ю.















30.10.2014 року було проведено спільне засідання М/О 1-2 та 3-4 класів.
Тема : "Вимоги до сучасного уроку. Вдосконалення комунікативних навичок шляхом впровадження проектних технологій в початкових класах."
























13.10 2014 року на базі початкової ланки Воловецької ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся районний семінар -практикум для вчителів інформатики початкових класів. Перед вчителями з методичними рекомендаціями виступили завідуюча методичним кабінетом районного відділу освіти Соловій В. М. та методист Косач В. М. Під час практичних занять показала майстер-клас проведення   уроків  інформатики  для молодших школярів  Тербан М. Ю.
















План роботи М/О вчителів 1-2 та 3-4 класів на 2014-2015 н. р.
Голова МО вчителів 1-2 класів : Яремчук Олена Іванівна
Голова МО вчителів 3-4 класів : Барнич Вікторія Василівна

План роботи Школи молодого вчителя




18.02.2014 Відбулося методичне об'єднання вчителів 3-4-х класів. Тема: "Мотивація навчальної діяльності учнів на уроках української мови."






17.02.2014 Відбулося засідання творчої групи класних керівників 1-4 класів на тему: "Розвиток творчих здібностей учнів початкових класів у навчально - виховному процесі"





 31.01.2014 Відбулося розширене засідання вчителів методичних об'єднань 1-2 і 3-4 класів.
Тема: "Інструктивно-методичні матеріали щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів."( Додаток до листа МОН України від 28 січня 2014 року №1/9-74)








19.12.2013  Відбулося засідання методичного об'єднання  вчителів 1-2-их
(голова м/о - Кобрин М. І. ) і 3-4- их класів ( голова м/о - Форзан О. М. )
на тему: "Розвиток творчої особистості в умовах розбудови сучасної школи в Україні"




Немає коментарів:

Дописати коментар